PENEcyklosport - opravy, prodej a stavba kol

Big.Nine Team Issue - Model 2015

BIG. NINE TEAM ISSUE


Parametry:

MODELOVÝ ROK: 2015
VELIKOSTI: 21"
RÁM: BIG 9 TFS-SINGLE
VIDLICE: ROCK SHOX 30GOLD TK29 100 POPLOC
PŘESMYKAČ: SRAM X5 DOUBLE
PŘEHAZOVAČKA: SRAM X9 CARBON
ŘAZENÍ PŘEDNÍ: SRAM X7 TRIGGER
ŘAZENÍ ZADNÍ: SRAM X7 TRIGGER
BRZDOVÉ PÁKY: INTEGROVANÉ
BRZDA PŘEDNÍ: SRAM DB5 180
BRZDA ZADNÍ: SRAM DB5 160
KLIKY S PŘEVODNÍKY: SRAM S1000 38-24
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ: INTEGROVANÉ
ŘETĚZ: KMC Z10-10S
NÁBOJ PŘEDNÍ: BEARING DISC
NÁBOJ ZADNÍ: BEARING DISC CASSETTE
RÁFKY: MERIDA BIG NINE COMP D
KAZETA: SHIMANO CS-HG50-10 11-36
PLÁŠŤ PŘEDNÍ: MERIDA RACE LITE 29ER 2.1 FOLD
PLÁŠŤ ZADNÍ: MERIDA RACE LITE 29ER 2.1 FOLD
PŘEDSTAVEC: MERIDA PRO OS 5
ŘIDÍTKA: MERIDA PRO OS 680 R12
GRIPY: MERIDA SCREW ON-SINGLE
HLAVOVÉ SLOŽENÍ: EGG S-BEARING
SEDLOVÁ OBJÍMKA: MERIDA PRO QR
SEDLOVKA: MERIDA PRO H SB0 27.2
SEDLO: MERIDA SPORT 1
PEDÁLY: XC PRO ALLOY

Technologie:

K-MOUNT PATKA

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

RACELITE 6061

Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.

TFS - TECHNOFORMING SYSTEM

Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.

LOCK OUT

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

REMOTE LOCK OUT

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.